آسفالت ۱۴۵ هزار مترمربع از معابر کرمان در ۳۰ روز
آسفالت ۱۴۵ هزار مترمربع از معابر کرمان در ۳۰ روز
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۴۵ هزار مترمربع از معابر اصلی شهر در قالب طرح جهاد آسفالت ساماندهی شد.

محمدرضا یحیی‌زاده با اشاره به اینکه ظرفیت اجرای آسفالت معابر شهر کرمان از طریق افزودن پیمانکار جدید افزایش یافته است، اظهار کرد: برخی از معابر شهر همزمان توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در یک ماه اخیر آسفالت خیابان الهیه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع، خیابان بهارستان به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع، بلوار شهید مصطفی خمینی (ره) حدفاصل سه‌راه ادیب تا پل نهم دی به مساحت ۸۲۰۰ مترمربع، ضلع شرقی بلوار شهید مصطفی خمینی حدفاصل سه‌راه خیابان شهیدان اعتباری تا سه‌راه ادیب به مساحت ۶۵۰۰ مترمربع، حدفاصل پل فجر تا چهارراه ساوه به مساحت ۱۶ هزار مترمربع اجرا شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان تصریح کرد: خیابان‌های هزارویک‌شب جنوبی و والفجر جنوبی به مساحت ۹۲۰۰ مترمربع، کوچه شماره ۱۷ بلوار جمهوری‌اسلامی و کوچه شماره ۸ بلوار فارابی به مساحت ۱۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع، کوچه شماره ۱۹ بلوار جمهوری‌اسلامی به مساحت ۳۹۰۰ مترمربع در قالب جهاد آسفالت ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر اصلی و پر تردد با جدیت و سرعت ادامه دارد، گفت: خیابان شهدای دبیرستان سپاه (مکتب المهدی) به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع، کوچه شماره یک خیابان شهید لاری نجفی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع، خیابان زهره کرمانی حدفاصل بلوار حمزه و خیابان والفجر شمالی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و کوچه شماره پنج خیابان آبنوس به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع نیز در همین راستا آسفالت شده است.

یحیی‌زاده با بیان اینکه طرح جهاد آسفالت تا بهبود وضعیت معابر شهر کرمان ادامه دارد، گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۴۵ هزار مترمربع از معابر اصلی شهر در قالب طرح جهاد آسفالت ساماندهی شد.

  • منبع خبر : ایمنا