یک میلیون مترمربع از معابر روستایی کهگیلویه و بویر احمد آسفالت شد
یک میلیون مترمربع از معابر روستایی کهگیلویه و بویر احمد آسفالت شد
روح الله عمادی روز سه شنبه افزود: آسفالت این میزان معابر روستایی با بیش از ۶ هزار تن قیر انجام شد.

روح الله عمادی افزودآسفالت این میزان معابر روستایی با  بیش از ۶ هزار تن قیر تهاتری انجام شد.

وی بیان کرد: زیر سازی و آسفالت ۱۰۰ روستا در مناطق مختلف این استان با این میزان قیر تهاتری انجام شده است.

عمادی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جز پنج استان برتر از لحاظ جذب قیر می باشد افزود: ۱۰۰ درصد از میزان قیر تهاتری اختصاص یافته به این استان در سال گذشته جذب شد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح تامین قیر تهاتری از سوی دولت تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌ است.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی به کهگیلویه و بویراحمد

عمادی اظهار داشت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار روستایی امسال در زمینه قیر تهاتری برای زیرسازی و آسفالت روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد که  طرح هادی آن ها تهیه شده است.

وی تعداد روستاهای دارای سکنه استان را یکهزارو ۷۰۰ روستا اعلام کرد و گفت: هم اکنون طرح هادی در روستاهای زیر ۲۰ نفر در استان در حال تهیه است.

عمادی تاکید کرد: طرح‌های هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می‌شود.

وی گفت: فعالیت‌های عمرانی در حوزه روستاهای  یکی از مهمترین راهبردهای دولت برای فراهم کردن رفاه اهالی و ایجاد انگیزه به منظور ماندگاری در این مناطق پیش بینی شده است.

اجرای ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی گچساران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران امسال با قیر تهاتری آسفالت شد.

وی اظهار داشت: آسفالت این میزان معابر روستایی با  بیش از یکهزار ۳۶ تن قیر تهاتری در سال جاری انجام شد.

عمادی تصریح کرد: هم اکنون زیر سازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف گچساران انجام شده و این روستاها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، تلخاب شیرین و … است.

  • منبع خبر : ایرنا