ارائه دستاوردهای تحقیقاتی اجرای صنعت روسازی در شانزدهمین نمایشگاه ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات
ارائه دستاوردهای تحقیقاتی اجرای صنعت روسازی در شانزدهمین نمایشگاه ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه شانزدهمین همایش و نمایشگاه ملی قیر، آسفالت و ماشین‌آلات از ۸ تا ۱۰ آبان در تهران برگزار می‌شود، برگزاری این همایش و نمایشگاه را بستری برای ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و اجرای صنعت روسازی عنوان کرد.

محمد مهدی حیدری با بیان اینکه شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات از ۸ تا ۱۰ آبان در تهران برگزار می‌شود در خصوص این همایش گفت: همایش سالانه قیر و آسفالت بستر مناسبی برای ارائه دستاوردهای عملی و تحقیقاتی و اجرای صنعت روسازی در کشور است.

به گفته رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات هرساله با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت، دانشگاهیان و سایر ذی‌نفعان در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود. در این همایش ضمن ارایه آخرین وضعیت اعتبارات این حوزه و همچنین عملکرد دستگاه‌ها در خصوص روسازی راه‌ها، معابر و فرودگاه‌ها بر اساس مشکلات مبتلابه کشور، موضوعات و مسائل مختلف در قالب نشست‌های تخصصی بررسی و ارزیابی می‌شود.

حیدری، برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی حوزه روسازی، قیر و آسفالت را با میزبانی از شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه قیر و آسفالت در نوع خود کم‌نظیر برشمرد

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی