بهره‌برداری از ۴۰۰ میلیارد ریال طرح‌ توسعه شهری در بوموسی
بهره‌برداری از ۴۰۰ میلیارد ریال طرح‌ توسعه شهری در بوموسی
همزمان با پنجمین روز هفته دولت، طرح‌های توسعه شهری جزیره بوموسی به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و محلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه سفر یک روزه مهدی دوستی استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی به جزیره راهبردی بوموسی هفت طرح عمرانی و توسعه‌ای شامل بلوار پلاژ غدیر، بلوار مدافعان حرم، بوستان شهید ستار محمودی، آسفالت شهرک مروارید، آسفالت شهرک صیادان، آسفالت محوطه ۱۸ واحدی مسکن‌ملی و پیاده رو سازی سطح شهر به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

در ادامه برنامه هفته دولت در جزیره بوموسی با حضور استاندار هرمزگان سالن ورزشی اختصاصی بانوان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین در این روز ۲ طرح شامل تاسیسات سیلندر پرکنی و سوله سایت پسماند جزیره بوموسی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به سهمیه قیر تهاتری جهت عمران شهری شهرستان بوموسی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ تن قیر تهاتری تحویل شهرستان شده و راه و شهرسازی ۲۰۰ تن دیگر نیز به بوموسی اختصاص داده که جای تشکر دارد.

احتشام با اشاره به حوزه برق و انرژی شهرستان بوموسی تصریح کرد: در حوزه برق نیز اتفاقات خوبی افتاده و با بروزرسانی تمامی دستگاه‌های برق شهرستان قطعی برق در بوموسی به حداقل رسید.

وی افزود: در بحث برق ۶۹۰ میلیارد ریال برای احداث نیروگاه غدیر و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای احداث پست های برق تخصیص یافته است.

همزمان با هفته دولت ۹۷۷ طرح با اعتباری بیش از ۷۲۲ هزار میلیارد ریال در استان هرمزگان در حال افتتاح و یا کلنگ زنی است

  • منبع خبر : ایرنا