زیرسازی و آسفالت ۶۰ هزار مترمربع از روستاهای بخش مرکزی دزفول
زیرسازی و آسفالت ۶۰ هزار مترمربع از روستاهای بخش مرکزی دزفول
بخشدار مرکزی دزفول گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت افزون بر ۶۰ هزار مترمربع از معابر ۱۱ روستای این بخش انجام شده و یا در حال اجرا است.

ابوذر بیدلی توسعه زیرساخت‌های روستاهای بخش مرکزی دزفول را از جمله مطالبه‌های مهم مردم این بخش دانست و بیان کرد: تکمیل زیرسازی آسفالت معابر روستاهای این بخش به طور جدی در دستور کار قرار دارد و اقدام‌های گسترده‌ای در این راستا در شهرستان دزفول در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده و در دست اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستایی بخش مرکزی دزفول ادامه داد: عملیات زیرسازی و آسفالت ۶ هزار مترمربع در روستای چغاسرخ، هفت هزار مترمربع در روستای انقلاب، یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای بندبال پایین، ۶ هزار مترمربع در روستای بهروزی و پنج هزار مترمربع از روستای بنوارحسین این بخش اجرا شده و یا در حال انجام است.

بخشدار مرکزی دزفول بیان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت سه هزار مترمربع در روستای زاویه حمودی، چهار هزار مترمربع از زاویه مرادی، ۶ هزار مترمربع از روستای شوهان سفلی، ۱۰ هزار مترمربع از روستای عدالت و ۶ هزار مترمربع از روستای مطهری بخش مرکزی دزفول اجرا و یا در حال تکمیل است.

وی با تجلیل از تلاش‌های فرماندار ویژه دزفول برای تامین قیر تهاتری مورد نیاز آسفالت این معابر افزود: تمامی این موارد با پیگیری‌های فرماندار و نماینده دزفول، شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی و بنیاد مسکن شهرستان دزفول در حال انجام است.

جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ افزون بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان است.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است؛ شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.
بخش مرکزی دزفول با پنج شهر و ۳۶ روستا ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع خبر : ایرنا