اختصاص ۱۸۵۰ تن قیر تهاتری به شهرداری سبزوار
اختصاص ۱۸۵۰ تن قیر تهاتری به شهرداری سبزوار
شهردار سبزوار گفت:‌ هزار و ۸۵۰ تن قیر تهاتری توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امسال به این شهرداری اختصاص یافته است.

یک هزار و ۸۵۰ تن قیر تهاتری توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال جاری به سبزوار اختصاص یافت.

شهردار سبزوار با اشاره به برنامه‌ مدیریت شهری برای اجرای عملیات آسفالت در معابر خاکی و بهسازی خیابان‌های فرسوده سطح شهر، گفت : پس از پیگیری‌ و رایزنی‌های انجام شده، یک هزار و ۸۵۰ تن قیر تهاتری از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال جاری به این شهرداری اختصاص یافته است.

میثم حسین‌آبادی افزود :  با اشاره به صدور حواله دریافت قیر تهاتری توسط سازمان مذکور، افزود: فرایند انتقال تانکرهای حمل قیر به مقصد سبزوار درحال انجام است و با پیگیری‌ انجام شده سهمیه میزان قیر اختصاص یافته در سال جاری حدود ۵۵۰ تن قیر در قالب ۲۵ تانکر قیر نسبت به سال گذشته افزوده شد.   وی با بیان اینکه علاوه بر دریافت سهمیه قیر تهاتری، خرید قیر به میزان حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان در سال‌جاری پیش‌بینی شده است، بیان کرد: به همت کارگران و مدیران مجموعه بزرگ شهرداری و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال هستیم که ۸۰ درصد از این میزان قیر به منظور اجرای عملیات آسفالت در مناطق کم برخوردار سطح شهر درنظر گرفته شود.   حسین‌آبادی در پایان توضیح داد: هم‌اکنون لیست معابر و کوچه‌های خاکی نیازمند آسفالت درحال تهیه است که به زودی توسط خادمان مردم در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سبزوار وارد فاز اجرایی می‌شود.

  • منبع خبر : ایرنا