پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ایوان
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ایوان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: پروژه روکش آسفالت محور شهرستان ایوان (داخل شهر تا تونل اربعین) تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

سیدزاهدین چشمه‌خاور اظهار کرد: در قالب این پروژه تاکنون ۹ کیلومتر روکش آسفالت در داخل شهر ایوان (۴.۵ کیلومتر رفت و ۴.۵ کیلومتر برگشت) با عرض موجود انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین روکش آسفالت باند برگشت روستای “کله‌جوب” به روستای “ساتیان” به طول یکهزار و ۱۰۰ متر به اتمام رسیده و عملیات تعریض و احداث دور برگردان در محل نقطه پرحادثه سه‌راهی کلان نیز در حال انجام است.

چشمه‌خاور ادامه داد: در بخش خارج از شهر ایوان، لکه‌گیری و روکش آسفالت بخش‌هایی از جاده به طول ۲۱ کیلومتر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در تردد زائران اربعین حسینی و تسهیل سفر آن‌ها به عتبات عالیات خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای این پروژه تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام این پروژه به ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که امیدواریم با تامین بقیه اعتبار، شاهد اتمام این پروژه تا قبل از اربعین حسینی باشیم.

 شهرستان ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا