آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: در راستای تسهیل در عبورومرور شهروندان، معابر سطح این منطقه که به‌دلیل انجام حفاری‌ها، وضعیت آسفالت نامناسبی دارد، با برداشت آسفالت موجود، خاکریزی مجدد، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت، ساماندهی می‌شود.

حسن محمدحسینی اظهار کرد: با توجه به ساخت‌وسازهای بالایی که در سطح این منطقه صورت می‌گیرد و حفاری‌های تأسیسات شهری در بعضی معابر موجب شده کیفیت آسفالت آن پایین بیاید، بنابراین به‌منظور هم‌سطح‌سازی معبر، تمام آسفالت آن برداشته و پس از هماهنگی با شرکت‌های تأسیسات شهری، عملیات خاکریزی، زیرسازی و آسفالت مجدد انجام می‌شود.

وی افزود: در این منطقه دو معبر در خیابان باهنر و دو معبر در خیابان پنج‌آذر به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع در دست اقدام است که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به قرارداد اولیه ۱۷ هزار مترمربعی آسفالت معابر سطح این منطقه تصریح کرد: در سال جاری با پیمان اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال، عملیات روکش یا لکه‌گیری آسفالت آغاز شده که شامل تخریب آسفالت قدیمی معیوب، خاکریزی، زیرسازی و روکش یا لکه‌گیری آسفالت است.

محمدحسینی با اشاره به هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی آسفالت در سال گذشته خاطر نشان کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و رضایت‌مندی آن‌ها، اجرای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه در سال جاری بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

  • منبع خبر : ایمنا