۶۲ هزار و ۹۹۷ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی خراسان رضوی
۶۲ هزار و ۹۹۷ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی خراسان رضوی
با جذب ۶۲ هزار و ۹۹۷ تن قیر در حوزه روستایی علاوه بر رشد در حوزه جذب، اقدامات مناسبی در آسفالت معابر روستایی استان خراسان رضوی انجام گرفت.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیشتازی استان در بحث آسفالت معابر روستایی در بین سایر استانهای سراسر کشور گفت: در بخش آبرسانی به روستاها نیز علیرغم خشکسالی های بی سابقه، با کمک نهادهای خیریه و کمک دستگاه های مسئول، ۲۱۰ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال در بخش تاسیسات و آبرسانی اختصاص یافت و در این خصوص روستاها از ۸۹ درصد به ۹۲ درصد رسیدند.
سراجی افزود:همچنین در یکسال اخیر ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری آب در ۲۳۷ روستا و همچنین ۴۰۰ مترمکعب مخزن با مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در روستاهای خراسان رضوی اجرا شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به ۱۰ اقدام مهم و کلیدی عمرانی استان در سال ۱۴۰۲ گفت: خراسان رضوی از حیث برخورداری از بیشترین طرحهای عمرانی رتبه نخست کشور را در هفته دولت و دهه فجر سال گذشته بدست آورد.
جواد خدائی افزود: علی رغم همه محدودیت‌ها و تنگناهای موجود در اجرای طرح‌های عمرانی، سال گذشته توفیقاتی نصیب استان شد اما در برخی بخش ها نیز نتوانست اهداف تعیین شده را محقق کند که امید است امسال بتوان با برنامه ریزی مناسب، این تاخیر را بیش از پیش جبران کرد.
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا وسیما