پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ هیئت مدیره انجمن قیر ایران
پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ هیئت مدیره انجمن قیر ایران
خداوند سبحان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال نو را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر بهبود آینده بگذاریم...

بنام خداوند بهار آفرین

 

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 

خداوند سبحان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال نو را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر بهبود آینده بگذاریم.

فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که تبلور آیات امید بخش و تحول آفرین است فرصت مغتنمی است تا بسان طبیعت که جامه دگرگون می‌کند، ما نیز دل‌های خود را از زنگار‌ها بزدائیم و با امیدی سرشار از معنویت آماده شروعی دوباره، با نشاط و پر طراوت باشیم.

سال ۱۴۰۲ را در حالی پشت سر گذاشتیم که با وجود همه سختی‌ها توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده، با کار و تلاش و همت خانواده بزرگ صنعت قیر ایران، در یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخ اقتصادی و صنعتی کشورمان، گام های بلندی در نیل به اهداف و چشم.انداز تعیین شده برداریم.

برنامه‌های تحقق یافته و تلاش‌های در حال انجام، گوشه‌ای از این کارنامه درخشان است؛ که جز با مدیریت هوشمندانه، تلاش بی وقفه متخصصان، محققان، کارمندان و کارگران صنعت قیر ایران قابل دستیابی نبود.

این دستاوردهای بزرگ ما را مصمم می‌کند تا با بهره‌گیری از کلیه منابع و فرصت‌ها به ویژه، دانش، توانمندی و تخصص یکایک همکاران خدوم و خستگی ناپذیرمان، اهداف عالیه صنعت بزرگ قیر ایران را در راستای توسعه همه جانبه کشور محقق نماییم.

امید است در سال ۱۴۰۳ نیز با تلاش و همدلی همه دست‌اندکاران صنعت پر افتخار قیر ایران، گام‌های بلندتری برای حفظ و ارتقای جایگاه برتر این صنعت کهن برداشته، با افزایش کمی و کیفی تولیدات و خدمات داخلی وصادراتی، مسیر رضایت‌مندی مشتریان تداوم یابد.

بار دیگر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه شما خانواده بزرگ صنعت قیر ایران در یک سال گذشته، آغاز سال نو و ماه نزول قرآن را تبریک عرض نموده، درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه سال سرسبزی جاودان، اندیشه‌ای پویا و برخورداری از همه نعمت.های الهی آرزومندیم.

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن قیر ایران