شهردار: آسفالت ۲ سال گذشته معابر خوی در تاریخ ۱۰۰ ساله بی سابقه است
شهردار: آسفالت ۲ سال گذشته معابر خوی در تاریخ ۱۰۰ ساله بی سابقه است
شهردار خوی گفت: یک هزار میلیارد ریال قیر تهاتری طی ۲ سال گذشته برای آسفالت معابر شهر جذب و عملیات مربوط به این امر اجرایی شده که در تاریخ ۱۰۰ ساله این منطقه بی سابقه است.

حسن نصرالله پور روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته خوی افزود: با وجود مشکلات زیاد پیش‌روی درآمدزایی شهرداری‌ها، شهرداری خوی با صرفه جویی و کاهش در هزینه ها و پیگیری اخذ اعتبارات مالی و همچنین فعالیت های مالیِ مثبت، بودجه خود را پنج برابر کرده است.

وی اضافه کرد: در خوی موضوع فضای سبز به صورت تخصصی دنبال و مجوز ایجاد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خوی از تهران دریافت شده است.

وی اظهار کرد: طی مدت کوتاهی چندین بوستان و همچنین باغ تاریخی دلگشا و پارک کوهستانی فنایی جهت بهره مندی شهروندان در دست اقدام بوده و سعی داریم طی ماه های آتی شاهد ایجاد بزرگترین شهربازی در شمال غرب کشور و شهر خوی باشیم.

شهردار خوی با شاره به تحقق آرزوی دیرینه مردم خوی در خصوص ایجاد مناطق یک و ۲ شهرداری ادامه داد: این مهم باعث شد تا در راستای توسعه متوازن شهری گام‌های بسیار خوبی برداشته شود.

نصرالله پور با تبریک دهه مبارک فجر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون های مطهر و پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، حریم، حرم، امنیت و سلامت، با صلابت و مقتدر بوده و روز به روز قله های توسعه و ترقی را فتح می کند.

وی با اشاره به عظمت و شان والای مردم جمهوری اسلامی در سطح دنیا افزود: این نعمت بزرگی است که به برکت رهبری مقام معظم رهبری و ادامه راه آرمان‌های امام راحل، شامل حال مردم انقلابی و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

شهردار خوی، گسترش اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه را از دیگر نعمات انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد: امروز همگان شاهد هستند که ندای مظلومیت خواهی و مبارزه با استکبار جهانی به‌ویژه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی، در سراسر دنیا به یک مطالبه عمومی برای ملت‌ها تبدیل شده است که این مهم نیز به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

  • منبع خبر : ایرنا