۴ پروژه راهداری در شهرستان سملقان با ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
۴ پروژه راهداری در شهرستان سملقان با ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
۴ پروژه راهداری با ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان سملقان با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۴ پروژه ایمن سازی و روکش آسفالت محور، ابنیه فنی، دیوار محوطه راهدارخانه و عملیات حفاظتی در محورهای شهرستان سملقان به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی افزود: ایمن سازی و روکش آسفالت محور شهرآباد نیروی هوایی به طول ۵ کیلومتر با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار، اجرای ابنیه فنی راه های اصلی و شریانی ، تعمیر دستک، رادیه، شوت و برید ۴ دستگاه ابنیه فنی با ۴.۴۳ میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.

ربانی اظهار کرد: اجرای عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی به طول ۳۰ کیلومتر با ۱۷.۸۵ میلیارد ریال و اجرای دیوار محوطه راهدارخانه شهید کلانتری به طول ۳۷۰ متر با ۱۵.۷۲ میلیارد ریال از پروژه های دیگری است که در شهرستان سملقان به بهره برداری رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۳ پروژه راهداری و راه روستایی با ۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال اعتبارات بخش دولتی و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بخش خصوصی در این ایام مبارک قابل بهره برداری است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی