اختصاص چند تن قیر به شهرداری ها و دهیاری های بروجن
اختصاص چند تن قیر به شهرداری ها و دهیاری های بروجن

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: برای تامین قیر جهت آسفالت راه های روستایی و شهری نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت و چندین تن قیر برای شهرداری ها و دهیاری ها اخذ شد همچنین اقدامات لازم هم برای حل مشکلات محله الهیه صورت پذیرفت و در حال برطرف کردن آنها هستند. امیرقلی جعفری بروجنی با اشاره به اقدامات انجام شده در […]

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: برای تامین قیر جهت آسفالت راه های روستایی و شهری نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت و چندین تن قیر برای شهرداری ها و دهیاری ها اخذ شد همچنین اقدامات لازم هم برای حل مشکلات محله الهیه صورت پذیرفت و در حال برطرف کردن آنها هستند.
امیرقلی جعفری بروجنی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در بخش زیرساخت های حوزه انتخابیه شبکه فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه کامل شده اند و تنها شهر سفیددشت مانده است که ماده ۲۳ آن اخذ شده و عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک شروع می شود و امیدوارم که دولت و وزارت نیرو در این رابطه مساعدت های لازم را داشته باشد.

وی افزود: برای تامین قیر جهت آسفالت راه های روستایی و شهری نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت و چندین تن قیر برای شهرداری ها و دهیاری ها اخذ شد همچنین اقدامات لازم هم برای حل مشکلات محله الهیه صورت پذیرفت و در حال برطرف کردن آنها هستند. نماینده مردم بروجن در مجلس بیان کرد: بزرگترین ظرفیت شهرستان بروجن کشاورزی و دامداری است که در همین راستا مجوز احداث ۵ مجتمع گلخانه ای و ۵ مجتمع دامداری به مساحت ۴۰ هکتار برای ۵ شهر در نظر گرفته شده است همچنین در حال حاضر ۱۱ هکتار گلخانه در شهرستان بروجن به بهره برداری رسیده است و در تلاش هستیم در این زمینه اقدامات بیشتری در شهرستان انجام گیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری آریا