بهسازی معابر کوی بهارستان غربی و شرقی آبادان آغاز شد
بهسازی معابر کوی بهارستان غربی و شرقی آبادان آغاز شد
عملیات اجرای بهسازی و روکش آسفالت در کوبی بهارستان شرقی و غربی آبادان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر آغاز شد.

شهردار آبادان در آیین کلنگ زنی عملیات آسفالت خیابان‌های مناطق حاشیه شهر آبادان گفت: از ابتدای سال جاری، عملیات اجرای این طرح در دستور کار شهرداری آبادان قرار داشت که با تصویب شورای اسلامی شهر و تامین اعتبار آغاز شد.

یاسین کاوه‌پور اظهار کرد: این طرح با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع حق آلایندگی و جاری شهرداری و به مدت ۶ ماه و در راستای نهضت آسفالت اجرایی خواهد شد تا ساکنان کوی بهارستان تردد روان و بدون دردسر را داشته باشند.

وی افزود: عملیات آسفالت خیابان‌های آبادان همزمان در کوی فرهنگیان، در چهار فاز منطقه امیرآباد با مشارکت منطقه آزاد اروند، کوی دریا با مشارکت آبفا، کوی‌ ذوالفقاری، کوی بهار، مناطق امیرکبیر و احمدآباد که دارای زیرساخت‌های شهری هستند در حال اجراست.

شهردار آبادان گفت: در مناطق سلیچ‌غربی و سلیچ‌شرقی با مشارکت سازمان مناطق آزاد اروند، طرح زیرسازی و بهسازی خیابان‌ها در حال انجام است و در چند خیابان منطقه فیه عملیات زیرسازی توسط شهرداری انجام و برای اجرای روکش آسفالت تحویل قرارگاه خاتم الانبیا(ص) شد.

کاوه‌پور بیان کرد: یکی از اولویت‌های شورای شهر و شهرداری اجرای روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر است و در برخی مناطق که عملیات زیرساخت آنها به پایان رسیده روکش آنها اجرا شده یا در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در کوی ذوالفقاری و کوی پلیس به دلیل وسعت آنها، سه گروه عمرانی در حال اجرای روکش آسفالت است و تا پایان سال بخش عمده‌ای از طرح‌ها به پایان خواهد رسید.

شهردار آبادان گفت: کوی بهارستان شرقی و غربی از نیازهای اولیه زیرساخت‌ها محروم بودند و در کنار اجرای عملیات روکش آسفالت احداث ۲ پارک نیز در دستور کار شهرداری قرار داشت که از ۲ ماه پیش اجرای آنها آغاز شده است.

کاوه‌پور با اشاره به سایر طرح‌های شهرداری آبادان اضافه کرد: احداث کارخانه آسفالت و احداث مخزن قیر ۲ هزار تنی، احداث جاده کندرو در ورودی آبادان و خرید ماشین آلات خدماتی و عمرانی از برنامه‌های مهم شهرداری آبادان در سال جاری به شمار می‌رود.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: مناطق زیادی از آبادان به لحاظ زیرساختی شرایط بسیار نامناسبی دارند که شهرداری با حمایت دولت عملیات بهسازی و نوسازی معابر این مناطق را آغاز کرده است.
حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی با بیان اینکه حق مردم آبادان بیش از این است بیان کرد: خرابی‌های آبادان نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته و شهروندان آبادان بر خلاف سایر شهرهای کشور توقع کمی دارند.

  • منبع خبر : ایرنا