طرح تعریض جاده مامونیه – زاویه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
طرح تعریض جاده مامونیه – زاویه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: طرح تعریض جاده مامونیه - زاویه شهرستان زرندیه هم اکنون از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

حمزه فضلی روز شنبه اظهار کرد: طرح تعریض جاده مامونیه – زاویه از ۲ بانده به چهارخطه به طول هشت کیلومتر است که عملیات اجرایی آن سال ۱۴۰۰ آغاز و امسال با تخصیص اعتبار ویژه تسریع شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی برای اجرای آن تخصیص یافت که از محل این اعتبارات آسفالت‌ریزی ۶ کیلومتر از طرح به اتمام رسیده است.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه یادآور شد: حدود ۲ کیلومتر از مسیر باقی مانده نیز زیرسازی شده و آماده آسفالت‌ریزی است که به دنبال جذب اعتبار و قیر تهاتری مورد نیاز اتمام طرح هستیم.

وی گفت: با اتمام این طرح ایمنی سفر بین ۲ شهر زاویه و مامونیه که در مسیر جاده قدیم تهران – ساوه و از مسیرهای ارتباطی اصلی غرب کشور به تهران قرار گرفته است، افزایش پیدا می‌کند.

زرندیه به عنوان یکی از قطب‌های صنعت و کشاورزی استان مرکزی دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت و دارای چهار شهر مامونیه، زاویه، خشکرود و پرندک، دهستان‌های حکیم آباد، رودشور و خشکرود است.

راه و شهرسازی ساوه امورات شهرستان‌های ساوه و زرندیه را در حوزه ماموریتی خود دارد.

  • منبع خبر : ایرنا