۶۴۴ هزار مترمربع معابر روستاهای دشتستان آسفالت شد
۶۴۴ هزار مترمربع معابر روستاهای دشتستان آسفالت شد

علی افرند  در بازدید از روستاهای شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات مؤثر بنیاد مسکن جهت تحول‌آفرینی در سطح روستاها، بیان کرد: در ۴۱ روستای شهرستان دشتستان با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان و از محل اعتبارات قیر تهاتری و با مشارکت دهیاری‌ها، معابر روستاها آسفالت شده است. وی با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مسکن است، افزود: اجرای پروژه‌های مهم عمرانی […]

علی افرند  در بازدید از روستاهای شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات مؤثر بنیاد مسکن جهت تحول‌آفرینی در سطح روستاها، بیان کرد: در ۴۱ روستای شهرستان دشتستان با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان و از محل اعتبارات قیر تهاتری و با مشارکت دهیاری‌ها، معابر روستاها آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مسکن است، افزود: اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و توجه ویژه به زیرساخت‌ها می‌تواند عامل توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۰ با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان و در ۲۴۴ روستا از محل اعتبارات قیر تهاتری و با مشارکت دهیاری‌ها، ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۶۵۱ متر مربع معادل ۲۸۴ کیلومتر از معابر روستاهای استان آسفالت شده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر