۱۸ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر مرزی باینگان آسفالت شد
۱۸ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر مرزی باینگان آسفالت شد
شهردار شهر مرزی باینگان از توابع شهرستان پاوه گفت: به همت شهرداری باینگان و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران زحمتکش ۱۸ هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر سطح این شهر مرزی آسفالت شد.

«جلیل نویدی»  افزود: شهرداری باینگان با جذب ۱۸۰ تن قیر تهاتری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و اجرای نزدیک به ۲ هزار تن آسفالت، تهیه قیر MC و استفاده در قیر پاشی مورد نیاز، همچنین ۸۰۰ متر طول جدول گذاری و با احتساب اجاره ماشین آلات حمل و پخش و سایر هزینه ها در مجموع با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال اقدام به این حجم از آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر کرده است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار بیش از یک هزار تن از مصالح سنگی مصرفی در اجرای عملیات آسفالت از محل کارخانه دانه بندی شن و ماسه این شهرداری تامین گردیده است که این امر به لحاظ کیفیت و مرغوبیت بالای مصالح سنگی و با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته می باشد.

شهردار باینگان در ادامه گفت: آسفالت آرامستان شهر باینگان که از مطالبات بر جای مانده و چندین ساله شهروندان بود با همت والای کارگران تلاشگر و با اجرای عملیات خاکبرداری طی چندین مرحله، تامین بخشی از مصالح دیوارهای حائل سنگی، اجرای لایه های زیر اساس و اساس و نیز آسفالت خیابان آرامستان، محوطه پارکینگ و بخشی از راه دسترسی در مسیر جاده روستای تین اجرایی شد.

نویدی اضافه کرد: شهرداری باینگان در ادامه مبادرت به روکش آسفالت اکثر خیابانها و معابر سطح شهر کرده به گونه‌ای که حجم زیادی از آسفالت مصرفی را به خود اختصاص داده است.

بخش مرزی باینگان از توابع شهرستان پاوه با ۷۶ روستا جمعیتی بیش از ۱۱ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب استان کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع خبر : ایرنا