رنگی نو بر آسفالت خیابان های اراک
رنگی نو بر آسفالت خیابان های اراک
سرپرست شهرداری اراک گفت: با اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر، آسفالت معابر به عنوان یک خدمت به شهروندان، به صورت ویژه انجام می شود.

مهندس قاسمی با بیان اینکه که یکی از محورهای درخواست شهروندان در مطالبات از شهرداری که در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت می رسد، بحث آسفالت و ترمیم معابر می باشد، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث پیش روی مدیریت شهری، موضوع تأمین و اجرای آسفالت است.

وی تاکید نمود: مدیریت شهری اراک در مقاطع مختلف تلاش کرده با اجرای آسفالت‌، بخشی از کاستی‌های مربوط به ترمیم معابر را برطرف کند، به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه بیش از ۸۱ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اراک پخش و توزیع شده و رنگی نو بر آسفالت خیابان های این شهر پاشیده شده است.

مهندس قاسمی تصریح کرد: طی هفته سوم آبان ماه بیش از ۳۷۰۰ تن آسفالت در سطح شهر اراک پخش و توزیع شده و خیابان جدید الاحداث کوی نگین(فاز ۳ هپکو)، خیابان آیت الله سعیدی و فرعی های آن و کوی رضوی از جمله معابری می باشند که اخیرا روکش آسفالت شده اند.

سرپرست شهرداری اراک، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت قیر، امروز اجرای آسفالت یکی از گرانترین خدمت ها در شهرداری اراک محسوب می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته و اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر این خدمت به صورت ویژه به شهروندان ارائه می شود

  • منبع خبر : مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران