بیش از۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوی آسفالت شد
بیش از۳۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوی آسفالت شد
شهردار خوی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر برای بهبود روند عبور و مرور شهروندان گفت: در این راستا، طی نیمه نخست امسال بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شد.

حسن نصرالله پور روز دوشنبه با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از چهار هزار تن قیر تهاتری در خوی جذب شده است، افزود: آسفالت معابر یکی از مهمترین مطالبات مردمی و از مصوبات شورای شهر ارومیه در نیمه نخست امسال بود که با اختصاص اعتبار مناسب، این نهضت به خوبی در خوی به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در این راستا آسفالت ریزی مسیرهای مناطق مساکن مهر، معابر ماهان واقع در زنبورداران، کوی مهندسین و معابر مناطق دیگر با جمعیت بیشتر در بهار و تابستان امسال به سرانجام رسید.

شهردار خوی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، اکنون شاهد اتمام بالای ۹۰ درصد آسفالت معابر در این شهر هستیم و برخی از این معابر بیش از ۶ سال در انتظار آسفالت بودند که این امر امسال محقق شده است.

نصرالله پور در خصوص روند آسفالت ریزی در کمربندی شهید سلیمانی خوی نیز اظهار کرد: فاز اول این پروژه در سال گذشته به پایان رسیده و فازهای بعدی در سال جاری به طور منظم در حال آسفالت ریزی است.

وی گفت: در تلاش هستیم پروژه فاخر شهید سلیمانی را تا پایان فصل کاری به بهره برداری کامل برسانیم.

  • منبع خبر : ایرنا