۲۹۴ هزار مترمربع از معابر روستایی  گچساران وباشت باقیر تهاتری آسفالت شد
۲۹۴ هزار مترمربع از معابر روستایی  گچساران وباشت باقیر تهاتری آسفالت شد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: با هدف زیبا سازی روستاها، بیش از ۲۹۴ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان ها در دولت سیزدهم زیرسازی و آسفالت شده است.

محمدمراد راغ پور  افزود: این میزان آسفالت در بیش از ۴۸ روستای شهرستان های باشت و گچساران انجام شده است.

وی بیان کرد: برای آسفالت معابر این تعداد روستاها بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

راغ پور اظهار کرد: از این تعداد روستاها آسفالت شده ۲۸ مورد در گچساران بوده که در این زمینه ۲۰۰ هزار متر مربع زیر سازی و بیس و ۱۸۴ هزار متر مربع آسفالت انجام شد.

وی تصریح کرد: معابر این روستاها در گچساران با یکهزارو ۳۰۰ تن قیر تهاتری آسفالت شد که این عملیات به منظور تردد راحت روستاییان انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران و باشت ادامه داد: این روستاها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، محمد آباد لیشتر و .. است.

راغ پور اظهار کرد: طرح هادی تاکنون در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار گچساران اجرا شده است.

وی گفت: همچنین بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر روستایی باشت در دولت سیزدهم با بیش از یکهزار ۴۰۰ تن قیر تهاتری آسفالت شد.

راغ پور تصریح کرد: در این مدت زیر سازی و آسفالت ۲۰ روستا در مناطق مختلف این شهرستان از جمله پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، دلی رباط، دره باشت ده بزرگ، نارک موسی، سلطان آباد و… با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

بیش از یکهزارو ۵۳۰ میلیارد ریال برای توسعه روستاهای گچساران و باشت هزینه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: بیش از یکهزارو ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران روستاهای شهرستان های باشت و گچساران در دولت سیزدهم هزینه شد.

راغ پور افزود: این میزان اعتبار برای اجرا و تکمیل ۱۹۷ طرح عمران روستایی در مناطق مختلف این شهرستان ها هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح های عمران روستایی این شهرستان ها در زمینه اجرای طرح‌های هادی، پارک، بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت و .. اجرا شد.

  • منبع خبر : ایرنا