۱۵۰ میلیاردریال برای طرحهای راه‌سازی استان تهران جذب شد.
۱۵۰ میلیاردریال برای طرحهای راه‌سازی استان تهران جذب شد.
معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۱۵۰ میلیاردریال در حوزه طرحهای راه‌سازی و ۴۵۰ میلیاردریال پروژه‌های ساختمانی عمومی و دولتی جذب شد

امیرحسین آزاددوار از جذب حداکثری اعتبارات در خصوص ساختمان‌های عمومی و دولتی و پروژه‌های راهسازی خبر داد و اظهار داشت: این اعتبارات به صورت حداکثری و با دریافت مجوزهای لازم از محل ماده ۲۳ جذب شد.

وی همچنین از عقد قرارداد یکهزار میلیارد ریالی برای چهار پروژه فرهنگسرای پیشوا، تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای شهر ری، پزشکی قانونی شهر قدس و تکمیل بارانداز محصولات کشاورزی امین آباد ری خبرداد.

این مسئول در خصوص برگزاری جلسات منظم و پیوسته شورای ترافیک و کمیته ترافیک استان طی مرداد و شهریور ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در این جلسات بررسی و تطبیق مطالعات امکان سنجی خطوط مترو تهران – پردیس و غرب استان از تهران تا مارلیک شهریار مطابق با ضوابط نشریه ۷۷۷ اقدامات لازم انجام شده است.

آزاددوار یادآور شد: برنامه ریزی های خوبی با سرفصل مطالعات آینده نگری برای پنج تا ۱۰ سال آینده جهت تسهیل شریان‌های حمل و نقلی و احداث خطوط مترو به منظور کاهش ترافیک جاده‌ای با افزایش خطوط ریلی مترو انجام شده است.

  • منبع خبر : ایرنا