آسفالت ۶۰ درصد روستاهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در ۲ سال گذشته
آسفالت ۶۰ درصد روستاهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در ۲ سال گذشته
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از آسفالت ۶۰ درصدی روستاهای حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه و لات در دوسال گذشته خبر داد.

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات  اظهار کرد: در ۲ سال گذشته با پیگیری های انجام شده ۶۰ درصد روستاهای سه شهرستان حوزه انتخابیه با جذب ۶۵۰۰ تن قیر تهاتری آسفالت شد.

زنگنه خاطر نشان کرد: با اختصاص و جذب بیش از ۱۷۰۰ تن قیر تهاتری تقریبا تمامی روستاهای شهرستان مه ولات از نعمت آسفالت معابر برخوردار شده اند.

وی ادامه داد: معابر ۱۲ روستا سال گذشته روکش آسفالت شده و در سال جاری آسفالت معابر ۲۳ روستا در دستور کار قرار گرفته است. از این تعداد، پیمانکار ۱۳ روستا قیر مصرفی لازم را جذب کرده اند و در حال زیرسازی و آماده سازی برای اجرای آسفالت می باشند و سایر روستاها در حال طی مراحل اداری جذب قیر و اجرای کار خود هستند.

آسفالت حدود ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان زاوه

محسن زنگنه گفت: در دو سال گذشته با اختصاص و جذب بیش از ۲۵۰۰ تن قیر مصرفی و تهاتری، تقریبا تمامی روستاهای شهرستان زاوه از نعمت آسفالت معابر برخوردار شده اند.

وی افزود: معابر ۳۸ روستا سال گذشته در بخش های سلیمان و مرکزی زاوه روکش آسفالت شده است و در سال جاری روکش آسفالت معابر ۲۷ روستا در دستور کار قرار گرفته است و از این تعداد هم اکنون عملیات آسفالت ۱۰ روستا به اتمام رسیده و ۱۷ روستا در دست اقدام و عملیات زیرسازی و جذب قیر می باشد.

وی اذعان کرد: با اجرای نهضت آسفالت معابر روستایی،حدودا ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان زاوه در این دو سال آسفالت می شوند.

آسفالت بیش‌ از ۳۵ درصدی روستاهای تربت حیدریه

زنگنه گفت: همچنین در تربت حیدریه با اختصاص و جذب بیش از ۲۰۰۰ تن قیر تهاتری تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان آسفالت شده اند و معابر ۷ روستا سال گذشته روکش آسفالت شده و در سال جاری ۳۹ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی این توضیح را داد که از این تعداد در سال جاری، عملیات آسفالت روستاهای در دست اقدام در بخش های بایگ و کدکن تربت حیدریه به اتمام رسیده و در سایر روستاهای بخش مرکزی و رخ پیمانکاران ضمن جذب قیر مصرفی در حال زیرسازی و آماده سازی یا اجرای آسفالت می باشند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای نهضت آسفالت معابر روستایی، جمعا بیش از ۳۵ درصد روستاهای شهرستان تربت حیدریه در این دو سال آسفالت می شوند.

زنگنه اذعان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۵۴۰ تن مازاد بر سهمیه قیر هر شهرستان در سفر رئیس فعلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به منطقه قیر تهاتری جذب شد و این روند بر اساس نیاز منطقه جهت جذب بیشتر قیر ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته ۶۰۰ تن قیر مازاد دیگر جهت شهرستان های زاوه و مه ولات جذب شد و روند آسفالت روستاها بدون وقفه با همت مجریان ادامه دارد.

  • منبع خبر : فارس