گودال های جاده شهرضا تریلی را از وسط نصف کرد
گودال های جاده شهرضا تریلی را از وسط نصف کرد
عمق یکی از گودال و چاله های موجود در جاده شهرضا آنقدر زیاد بود که موجب جدا شدن دستگاه تریلی شد.

اگرچه چند روز پیش محمد حسن نادری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت که در ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا اصفهان تعریض و عملیات دوبانده سازی جاده انجام شده است اما روز گذشته رانندگان کامیون بار دیگر تصاویری از شرایط بسیار نامطلوب آسفالت جاده شهرضا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

در مورد یکی از تصاویر منتشر شده از جاده شهرضا توضیح داده شد که عمق یکی از گودال و چاله های موجود در جاده شهرضا آنقدر زیاد بود که موجب جدا شدن دستگاه تریلی شد.

گلایه رانندگان کامیون از وضعیت کمربندی شهرضا و خرابی آسفالت این جاده و دیگر جاده های اصفهان موضوع جدیدی نیست.

چند ماه پیش بود که شماری از رانندگان و کامیونداران از خرابی بیش از حد جاده کمربندی شهرضا و عدم رسیدگی متولیان جاده های اصفهان به این موضوع انتقاد و اظهار کردند که جاده کمربندی شهرضا مدت ۲ سال است که خراب و دچار چاله، گودال ، فرو رفتگی و دست انداز شده است.

رانندگان و کامیوندارانی که از این مسیر تردد می کنند  عنوان کردند که از ۲ سال پیش و همزمان با شروع خرابی ها، این موضوع را به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی کرده اند

قابل ذکر است ۱۶ مرداد ماه امسال، پیش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قول رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا نوشته بود که مطالعات فاز یک محور شازده علی اکبر شهرضا به سمت جرقویه انجام شده است.

نادری تاکید کرده بود: در سال های اخیر باند دوم شهرضا به سمت مبارکه و همچنین باند دوم شهرضا به سمت دهاقان انجام شده است و در حوزه راه های روستایی مسیر ایست بازرسی جاده شیراز به طرف جرقویه در حال بررسی است که در صورت تکمیل مطالعات، اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

  • منبع خبر : تین نیوز