اطلاعیه روابط عمومی انجمن قیر ایران به مناسبت روز خبرنگار
اطلاعیه روابط عمومی انجمن قیر ایران به مناسبت روز خبرنگار

عصری که که به نام عصر ارتباط شناخته می شود و جامعه بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی شفاف به اطلاعات موثق است؛ انعکاس اخبار و اطلاعات با سه مؤلفه سرعت، دقت و سرعت، جز با تلاش خبرنگاران خدوم و خردمند ممکن نخواهد بود. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی […]

عصری که که به نام عصر ارتباط شناخته می شود و جامعه بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی شفاف به اطلاعات موثق است؛ انعکاس اخبار و اطلاعات با سه مؤلفه سرعت، دقت و سرعت، جز با تلاش خبرنگاران خدوم و خردمند ممکن نخواهد بود.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
خبرنگاران مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، همچون شهیدان محمود صارمی و غلامرضا رهبر، ستارگانی جاوید شدند.
هفدهم مرداد روز خبرنگار فرصت مغتمی برای ارج نهادن به زحمات و مجاهدت های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که میوه آگاهی و خردورزی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.
روابط عمومی انجمن قیر ایران ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را بر همه خبرنگاران عزیز به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه اقتصادی تبریک عرض نموده و خالصانه ترین سلام ها و درودهای خود را بر ارواح مطهر شهیدان و ایثارگران این قشر فرهیخته نثار می کند.
قلم تان توانا و پراثر و و نامتان همواره بر تارک حق گویی و آگاهی بخشی درخشان باد.

روابط عمومی انجمن قیر ایران

  • منبع خبر : انجمن قیر ایران