نحوه توزیع قیر وماشین آلات عمرانی شهرها و روستابررسی شد
نحوه توزیع قیر وماشین آلات عمرانی شهرها و روستابررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی و آتش‌نشانی و… به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. عبدالجلال ایری، درکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: در این نشست گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه […]

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی و آتش‌نشانی و… به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدالجلال ایری، درکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: در این نشست گزارش رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در خصوص نحوه توزیع قیر و ماشین آلات عمرانی و آتش‌نشانی و… به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز و گمیشان در مجلس ادامه داد: در ادامه جلسه مسائل مربوط توسعه یکپارچه روستایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و…و نیز توانمندسازی مردم در این مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز هرکدام به بیان نقطه نظرات خود برای رفع مشکلات و موانع پیش رو پرداخته و پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد این مجموعه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی ماده ۸ طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی که درباره فرآیند نرخ گذاری اجاره بهای مسکن بود که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود، این ماده پس از بررسی و اصلاح مجددا به صحن ارسال می شود.

  • منبع خبر : بازار