آغاز عملیات احداث قطعه ۲هشتچین _سرچم
آغاز عملیات احداث قطعه ۲هشتچین _سرچم
کلیم‌الله وثوقی عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح‌های حوزه راهسازی در جنوب استان اردبیل اظهار کرد: ۲ پروژه مهم راهسازی در خلخال در حال اجرا است که امسال تلاش می‌کنیم با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: مهمترین پروژه بهسازی و تکمیل قطعه دوم محور هشتچین به سرچم است که از سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع شده و در فصل کاری سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تثبیت و روکش آسفالت محور اسالم – خلخال نیز اجرایی می‌شود تا در فصل زمستان در این محور مشکل تردد و ناایمن بودن مسیر را شاهد نباشیم.

وثوقی افزود: در کنار این پروژه‌ها، با تأمین قیر مورد نیاز آسفالت راه ۱۰ روستای خلخال در اولویت قرار گرفته و امسال سعی می‌کنیم تا با جذب منابع و همچنین همراهی نماینده این شهرستان در مجلس پروژه‌های راهداری را به نقطه مطلوب اجرایی برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بخش عظیمی از این روستاها سال گذشته عملیات زیرسازی انجام شده، امسال آسفالت‌ریزی را در محورهای روستایی با سرعت بیشتری شاهد خواهیم بود.

وثوقی همچنین در بازدید از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در پارس‌آباد اضافه کرد: برای مسیر پرحادثه «انبرلو تا مغانسر» ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده تا تعریض و ایمن‌سازی را در این مسیر شاهد باشیم.

وی بیان کرد: علاوه بر بهسازی و تعریض این مسیر به طول ۱۱ کیلومتر، چهار کیلومتر نیز روکش آسفالت در مسیرهای مختلف به ویژه «تکله به مغانسر» و «فیروزآباد» اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض، بهسازی و آسفالت‌ریزی این مسیرها هزینه می‌شود که در کنار دیگر طرح‌های روکش آسفالت روستاهای پارس‌آباد، امیدواریم در فصل کاری با تأمین قیر مورد نیاز و فعالیت کارخانه آسفالت این برنامه‌ها عملیاتی شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر