یکهزار و  ۳۱۱ تن قیرتهاتری به شهر دوگنبدان اختصاص یافت
یکهزار و  ۳۱۱ تن قیرتهاتری به شهر دوگنبدان اختصاص یافت
شهردار دوگنبدان گفت: یکهزار و ۳۱۱ تن قیر تهاتری برای آسفالت معابر به این شهر در سال جاری اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

رضاقشقایی افزود: از این میزان قیر اختصاص یافته برای آسفالت معابر شهر دوگنبدان در سال جاری تاکنون ۳۰۰ تن جذب شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات لکه گیری معابر پرتردد شهر دوگنبدان آغاز شده بیان کرد: با تلاش نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت مجلس شورای اسلامی سهمیه قیر شهرداری دوگنبدان ۵۹۸ تن افزایش یافت.

قشقایی ادامه داد: این در حالی است که در سال گذشته ۷۱۳تن قیر تهاتری برای آسفالت معابر به این شهر در نظر گرفته شده بود.

وی ابراز کرد: با استفاده از این میزان قیر های میدان نرگسی، برخی از کوچه های کوی کارکنان دولت، خیابان دارایی حدفاصل زندان تا ترمینال شرکت بهره برداری نفت و گاز ، برخی از کوچه های منطقه پانصد دستگاه، بهارستان و…آسفالت شد.

قشقایی اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد از معابر اصلی و فرعی این شهرستان نیازمند روکش آسفالت هستند که برای این اقدام ۲۰ هزار تن قیر نیاز است.

شهردار دوگنبدان تاکید کرد: با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

قشقایی گفت: بازدید روزانه برای ارایه خدمات و نظارت بر پروژه‌های منطقه و بررسی مشکلات، چالش‌ها و توانمندی‌های موجود را در دستور کاری خود دارم.

شهردار دوگنبدان بیان کرد: ۱۸۶ تن قیر تهاتری در سال گذشته به ستاد بازآفرینی اختصاص که برای آسفالت محلات بافت فرسوده دوگنبدان استفاده شد.

وی ابراز کرد: بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال حق آلایندگی از سال ۹۳ به گچساران بوده که از این میزان ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری دوگنبدان امسال اختصاص یافت.

قشقایی بیان کرد: سرفصل هزینه شدن این میزان اعتبارات آلایندگی اختصاص یافته مشخص شده و برای توسعه فضای سبز و حمل و نقل استفاده خواهد شد.

شهردار دوگنبدان گفت: همچنین ۲۹۶ میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای توسعه عمران این شهر در قالب ۲ طرح اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: ۲۹۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبارات برای ساماندهی بستر حریم رودخانه ها و مسیل ها در منطقه شهری و روستایی دوگنبدان هزینه خواهد شد.

قشقایی ادامه داد:با پیگیری نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تزریق اعتبارات به شهرداری این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است .

  • منبع خبر : ایرنا